من دلم می خواهد.....

من دلم می خواهد

دلها همگی شاد شوند

و از غم دنیا رهایی یابند

وز تعلقها-همه آزاد شوند

 

            *****

 

من دلم می خواهد،

غاز خانه ما-

همان غاز باشد!

و مرغ همسایه،همان مرغ؟

 

من دلم می خواهد

چهار دیواری خانه من،

ماوای همه دلهای یگرنگ باشد-

و آزرده نشود کسی از خاطر من،-

و یا کسی از کار من دلش تنگ باشد.

 

                       *****

 

من دلم می خواهد-

اعتیاد افسانه مبهمی گردد،

و از نفرت در قصه ها،نشان نباشد.

 

من دلم می خواهد-

همه یگرنگ و دلیر،

دست به دست هم-

کشور خود را آباد کنیم.

من دلم می خواهد

یتیمی سر افکنده نباشد در جهان

و دل فقیران،نیازمندان،

با هدیه های پنهانی ما-

 همگی  خندان و دلشاد شوند.

 

 من دلم می خواهد،

ایمان چراغ سفره امان باشد-

و انرژی آن-

از تقوی سرازیر شود.

 

من دلم می خواهد

همه عشقها به وسعت دریا

و همه نیکویی و بهروزی ها

به پهنای جنگل بزرگ و سرسبز

 و همه دلها عاشق و مومن و منتظر

در انتظار دیدن روی دلدار باشد.....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد