مادرم.....

مادر ای همه عشق و صفا،

خود بگو،اگر نباشی-

چگونه واژه هایم قد بکشد،

تا سلولهای مغزم را

فرمان به نوشتن دهد،-

و من برایت بنویسم،

از عشق،از پاکی و از یگرنگی ات،-

در روزگار دورنگی ها و نامردمی ها.

 

     

                    *****

 

مادر ای دلیل بودنم-

ای همه احساس و عشق،

چگونه جبران کنم-

این همه مهربانی-

و جان فشانی ها را.

 

بدان ای یاور مومن،

تا ترا دارم-

دنیا زیباست،

دریا آبی و زیباست،

لحظه هایم رویایی است،-

اصلا همه دنیا زیبای زیباست.

 

                *****

مادرم،ای تنها ترانه پروازم،

آن گاه که ترا دارم-

چشمهایم را می بندم،

و نفسی می کشم از ته دل-

و ترا می خوانم،

و آرام و بی قرار-

فریاد می زنم،-

مادرم دوستت دارم.....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد